Coaching παιδιών και εφήβων με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες προσαρμογής στο σχολείο
Τα παιδιά με δυσλεξία/ μαθησιακές δυσκολίες βιώνουν τη ματαίωση και κάθε προσπάθεια που κάνουν προκειμένου να επιτύχουν μια ικανοποιητική επίδοση αποτελεί πηγή ψυχολογικής πίεσης .Τα παιδιά αγχώνονται που δεν μπορούν να ακολουθήσουν το επίπεδο των συμμαθητών τους μέσα στη σχολική τάξη εξαιτίας του μεγαλύτερου χρόνου που χρειάζονται για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους .Οι μαθητές με δυσλεξία αδυνατούν να ελέγξουν το άγχος τους ,με αποτέλεσμα το γεγονός αυτό να επιδρά αρνητικά και στις δυνατότητες οργάνωσης και προγραμματισμού των δραστηριοτήτων τους .
Στο συναισθηματικό τομέα το άγχος προκαλεί υπερευαισθησία ,αίσθημα αναξιοπιστίας, χαμηλή αυτοεκτίμηση ή ακόμα και εχθρική συμπεριφορά. Η συνεχιζόμενη σχολική αποτυχία καλλιεργεί στα παιδιά με δυσλεξία το αίσθημα, ότι η αδυναμία τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μέσα στη σχολική τάξη είναι αξεπέραστη.
Χρησιμοποιώντας τεχνικές, σύγχρονες μεθόδους , εναλλακτικές προσεγγίσεις, διαφοροποιημένη διδασκαλία, μοντέλα καλλιέργειας δεξιοτήτων (Soft Skills), εναλλακτική εξατομικευμένη διδασκαλία και δραστηριότητες σύμφωνα με την Πολλαπλή Νοημοσύνη του Χάουαρντ Γκάρντνερ και την Συναισθηματική Νοημοσύνη Daniel Goleman με βάση την αγάπη μου και την ενασχόλησή μου με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ,οργανώνεται ένα ασφαλές πλαίσιο, μειώνοντας τις κοινωνικές και συναισθηματικές επιπτώσεις και ενισχύοντας σημαντικά την αυτοεκτίμηση και τις ικανότητές των παιδιών. Δημιουργείται ένα περιβάλλον όπου τα παιδιά υποστηρίζονται ώστε να καλύψουν τα κενά με ρεαλιστικές, πρακτικές και συγκεκριμένες τεχνικές και μοντέλα.
Μέσα από τις συναντήσεις μας θα βοηθηθούν ώστε να :
–Αξιοποιούν τα ισχυρά τους σημεία και να διαχειρίζονται τις αδυναμίες τους
-Αναπτύξουν την κριτική σκέψη και ανάλυση
-Επιλύουν και διαχειρίζονται προβλήματα
-Mεγιστοποιούν τα αποτελέσματα της μελέτης
-Yιοθετούν μια συστηματική προσέγγιση για την λήψη αποφάσεων
-Aναγνωρίζουν την διαθέσιμη επιλογή και τις πιθανές λύσεις
-Aντιμετωπίζουν την αναβλητικότητα
-Aνακαλύπτουν κίνητρα που θα τους κινητοποιούν
-Θέτουν ρεαλιστικούς, μετρήσιμους, επιτεύξιμους στόχους και να σχεδιάζουν το πλάνο υλοποίησής τους